20 Eylül 2013 Cuma

SEN DEN SONRA NEYE YARAR...


Derin bir  Ah..tın bende ,,,
Dışımda Çin setti,
Cehennem azabı içimde,
Ne kalabiliyorsun benimle,
Ne de izin veriyorum gitmene....

Gözaltına alınabilir,
Kışkırtıcı taleplerim vardı.
mesela sarıp seni ulu orta,
Saçlarını dudaklarımdaki rüzgarla taramak.
kurtulamadığım çıkmazlarım da seni aramak.
Bağlayıp ellerini , ayaklarını sevgi bağıyla,
Hayalimdeki okyanuslara bırakmak....

gerekirse terk et beni.
vazgeçemediğim ,
inatçı diret ken fikirlerim.
Sevsen de, sevmesen de
yada ,
Hiçbirine değmesemde.
Her ne olursa ol mutlu ol derim.

Bütün mermileri bana sık,
Tüm süngüleri ben de körelt
Nükleer , kimyasal yada atom bombası fark etmez ,
Tüm patlamalarını bana yönelt.

Benden gayrı bahar olsun her yanın,
Güneş gözlerinde,
Göğsün de ormanlar.
Kalbinde beni sevdiğine dair söylediğin,
Uzun uzadıya yalanlar.

Yakılmış tüm şehirler bende kalsın.
Sokak köpekler, sütsüz kediler.
Kimsesiz çocuklar,kesilen ağaçlar.
Dövülen kadınlar,tarihi geçmiş bütün ilaçlar.
senden sonra cennet olsa bu dünya,
Anlamadın , anlayamazsın .
Tekrar söylüyorum neye yarar..

Y pamuk
Eylül  2013










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

FAYDA GELMEZ İNAN ESKİ AŞKLARDAN

  Yok olduk mazinin kara deliğinde, Gözlerimizdeki İzler kayan yıldızlardan Kim kimi gömdü tarih dehlizlerine, Boşverdi gönlüm bütün hazlard...