27 Eylül 2013 Cuma

HAYAL DE OLSA SEVİŞİN...



Sabahları,
Camından bekarken odamın,
 Tutuşuyordu  orman.
Güneşin doğum sancıları,
Ufkumda yanıyordu durmadan.
Bana uzanan gölgeleri ağaçların.
Güneş yükseldikçe çekiliyordu canım dan.

Bazen seni görebiliyordum..
Sonra susuyordum,
Ses çıkartmadan ,usuldan
suskunluğuma susuyordun.
Seni bulmuşum,
Gecemi seninle doldurmuşum.
Hasretlik bir gecenin ardından.
Gün uyansın istemiyordum...
sus diyordum.

Güneş doğuyordu,
Uzaklaşıyordu yanan camım dan hayalin,
Uzaklaşıyordu yanan canım dan hayalin,

Perdelerde bedenin,
Kirpiklerimde gözlerin.
Sus konuşma diyordum,
Kimse duymasın
Konuşunca bilirdim ,vaktiydi gidişin.
Bu na dayanmıyordu yüreğim....
Ne güzeldi hayalde olsa sevişin...

y.pamuk
Eylül 2013


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

FAYDA GELMEZ İNAN ESKİ AŞKLARDAN

  Yok olduk mazinin kara deliğinde, Gözlerimizdeki İzler kayan yıldızlardan Kim kimi gömdü tarih dehlizlerine, Boşverdi gönlüm bütün hazlard...