5 Eylül 2013 Perşembe

SAĞANAKTA ŞEMSİYESİZ ...


Hiç kırılmadım bu hayatta
Üzülmedim ,Yıkılmadım.
Olur olmaz yere kimseye darılmadım.
Çaresizlikler belirince ufukta,
Şerefsiz yollara sarılmadım.
Ara sıra şaşkınlıklarım oldu.
Beklenmedik acemi yanlarım.
Vaktini kestiremediğim
Kaçamak sancılarım.
Ne kadar bıçaklan samda sırtımdan,
Canımı yakamadı dostlarım.
Nice güzel söylenmiş,
Yalanlara da kanmadım.
En zor atlattığım,
Aniden bastıran sağanakta,
şemsiyesiz yakalandım.
Sadece o anlar KALBİME kadar ıslandım.
Hemen değiştirip güneşimi,
Bir başka sokakta kurulan dım.
Omzuma yüklense de tüm şiddetiyle yaşam.
ALLAH tan başkasına,
Eğilmedim,Ağlamadım,Yalvarmadım...

y.pamuk.
05 eylül 2013
02:05



1 yorum:

FAYDA GELMEZ İNAN ESKİ AŞKLARDAN

  Yok olduk mazinin kara deliğinde, Gözlerimizdeki İzler kayan yıldızlardan Kim kimi gömdü tarih dehlizlerine, Boşverdi gönlüm bütün hazlard...