15 Eylül 2013 Pazar

KALEMİM - 10 -

KALEMİM - 10 -

Galibi olmaz, aşka ait bu savaşın.
Sen hangi cephede, bana karşısın.
Seni unutamayan gönlüme mi ?
Uğruna adanmış ömrüm mi ?
Sevdiğim için sürüldüğüm, acımasız sürgüne mi?
Senin ve Savaşının galibi olamam.
Senin dir bütün varlığım.
Ben senin ela gözlerine karşı koyamam...

Ben söylediğin her kelimeyi o kadar iyi anladım ve seni anladıktan sonra bir daha ağlamadım.
Çünkü yaratılışta sevmem için verilen kalbi,mutlu ederim deyip benden aldın.
Ben sana yine kandım, sana her kandığım da kendi ateşimde daha şiddetli ,yeniden yandım.

Anladım bu kutsal sevdaların ne kadar tutkulu ve ne kadar gaddar olduğunu.
Dünyanın üzerindeki tüm ölümsüz aşkların acımasızlık üzerine kurulduğunu.
Bil ki ben sevdiğim zaman ,
Beklemem kelimelerin cevabını ,Günlerin arkasını ,
yada senden sonra başkasını .
bir kere sevdim ,bir daha asla sevemem.
Ben ihaneti bu yaralı halimle bile dilemem.


y.pamuk
Eylül 2013

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

FAYDA GELMEZ İNAN ESKİ AŞKLARDAN

  Yok olduk mazinin kara deliğinde, Gözlerimizdeki İzler kayan yıldızlardan Kim kimi gömdü tarih dehlizlerine, Boşverdi gönlüm bütün hazlard...