28 Eylül 2013 Cumartesi

KALEMİM - 15 -



KALEMİM - 15 -
Tüm yaşanmış hayallerin yalancılığın da ,avuturken gönlümüzü, aykırı düşmüştük çağımıza.
Esirliğinden kurtulup , yakıştıramadığımız, içimizi kemiren isyankar duygularımıza
.
Kah merhaba çok geçmeden elveda derken bırakmamıştık yorgun yürekleri hicrana.
En doğru kararın gölgesinde övünmek kalmıştı bize ve bir o kadar  muhteşem aklımızla.
Güzel konuşmuştu ,beni alıp dışına ,gecenin ilerleyen vaktinde hayalim.
Saklambaç oynayan kelimelerimiz vardır sakladığımız ve çoğu zaman asla bulamadığımız.
Varoluşundan beri kullanmadığımız ve elimizden neler gittiğini anlamadığımız.
Şu bizi biz eden sevgi sözcüklerimiz , sakladığı mızın farkında olmadığımız,
Düşün seni seviyorum diyemeyen dilleri ve hissedemeyen gönülleri.

Her sabah gözlerine bakarak sevgilinin,Sen olmasan benim gezegenim de hayat olmazdı,
Yaratıcının bana verdiği bu gönül böyle yanmazdı. Doğsa da güneş  beni bulmazdı.. 
Demek vardı ,bilmem belkide kıyamet kopardı... 

Saklambaç oynayan kelimelerimiz ,Saklayıp bulamadığımız yada beklemediğimiz anda ebelendiğimiz.
Bizim kelimelerimiz....

Y.pamuk
Eylül 2013

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

FAYDA GELMEZ İNAN ESKİ AŞKLARDAN

  Yok olduk mazinin kara deliğinde, Gözlerimizdeki İzler kayan yıldızlardan Kim kimi gömdü tarih dehlizlerine, Boşverdi gönlüm bütün hazlard...