17 Ağustos 2013 Cumartesi

ZERRE VARLIĞIMLA SANA...

Cezayir

Cezayir

Fas

Libya

Mısır

Mısır

Suriye

Suriye

Tunus


Şimdide MISIR dayım,
Daha önce,
Pakistan,Suriye,Urumçi deydim.
Bosna da Filistin de,
Canların yakıldığı her yerde.
Zulüm gören Ümmetin bedenindeydim.
Namludan çıkan her mermi,
Beni de bulmakta,
Bir kez vurulup,
Bin kez ölmemekteydim.
Her kardeşim şehit olduğunda,
Her çocuk yetim,öksüz kaldığında,
Her kadının canı yandığında,
Sabırla çekmekteydim.
Bir tek duam var ya RAB,
Zerre varlığımla sana,
Dağlar büyüklüğünde seslenmekteyim.
EL KAHHAR İsminin tecellisini,
Zalimler üzerine beklemekteyim.

y.pamuk
ağustos 2013





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

FAYDA GELMEZ İNAN ESKİ AŞKLARDAN

  Yok olduk mazinin kara deliğinde, Gözlerimizdeki İzler kayan yıldızlardan Kim kimi gömdü tarih dehlizlerine, Boşverdi gönlüm bütün hazlard...