19 Ağustos 2013 Pazartesi

MARTI KANATLARINA, BİR FIRTINADA TERK EDİLEN.


Az önce,
Son yaprağını,
Gözlerimi kısıp,
Bütün geçmişi,
Tek tek sorgulayıp,
Derin bir ah çekerek kapattım,
Elimdeki kitabı.

Her harfinde sen vardın,
Her virgülünde,noktasında.
Satır sonlarında,
Paragraf aralarında,
Sayfa numaralarında,kıvrımlarında.

Kağıdın dokusunda,
kapağındaki rengin coşkusunda,
Ciltteki tutkal kokusunda,

Bu roman sana yazılmıştı,
Baştan sona sendin.
Törpü gibi her kelimesinde,
Pare , pare tükendim.

Sonumuzda aynıydı,
Sen sözde mutluluğa kanatlarını açarken,
Ben zavallı ,tutkulu aşık,
Martı kanatlarına bir fırtınada terk edilen.

    Y Pamuk
18 ağustos 2013





2 yorum:

  1. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    30. takipçiniz benim.
    Bu arada çok hoş bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://http://whiteglaze.blogspot.com/2013/08/beyaz-srn-buyuk-cekilisi.html
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil
  2. Yasin Bey;
    olaloshop.com adresinden sizlere mail attım.
    Yetkililerin geri dönmesini bekliyorum.
    Saygılar.

    YanıtlaSil

FAYDA GELMEZ İNAN ESKİ AŞKLARDAN

  Yok olduk mazinin kara deliğinde, Gözlerimizdeki İzler kayan yıldızlardan Kim kimi gömdü tarih dehlizlerine, Boşverdi gönlüm bütün hazlard...