18 Nisan 2014 Cuma

SEVEN YÜREĞİNE RASTLAYAMADIM..

  

Gece çöllerde yokken hiç kimse,
Bir zerre kumun altında kaldım.
Çadırım uzanırken kimsesizliğe,
Yıldızların altında hayale daldım.

Küçük bir ateşti çılızca yanan,
Senin gibi yakana hiç rastlamadım.
Bir akrep dansıydı geceyi saran,
Yıllar geçsede özlemine alışamadım.

Sessizce koşuyor hayat , ölüme doğru,
Yaşanmadan geçen zamanı durduramadım.
Tek beden olmak varken tüm yeryüzünde,
Doya doya sana bir defa sarılamadım.

Deve gözlerinde yıldız kaymakta,
Çaresiz, gecelerce çöl  yalnızlığım.
Bıraktım başımı boş,uçsuz sahraya,
Mecnun kuvuştuda leylasına,
Bir ben sana kavuşamadım.

Kum tepeleri saklıyor ufuklarımı,
Çok çabaladım sana ulaşamadım.
Hasretin yırtıyor afaklarımı,
Geldim gidiyorum yalan dünyadan,
Seven yüreğine rastlayamadım....

Yasin
17 Nisan 2014
Amman ÜRDÜN




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

FAYDA GELMEZ İNAN ESKİ AŞKLARDAN

  Yok olduk mazinin kara deliğinde, Gözlerimizdeki İzler kayan yıldızlardan Kim kimi gömdü tarih dehlizlerine, Boşverdi gönlüm bütün hazlard...