21 Aralık 2013 Cumartesi

SEYREDECEKSİN GECE KISKANÇLIKLAR İÇİNDE..



Gece zaten çekilmezdin...
Şimdi daha bir batıyorsun yüreğime..
Biliyorsun sevgilim yok yanımda..
Neden acımıyorsun 
Bu saatlerde ,daha sevecen davransana...
Benim ceylan gözlü sevdiğim var..
Sevilecekse bir kadın bu yer yüzünde ..
Onu da ben sevdim..
Peki, senin bana bu öfken niye
Söylesene bana söyle gece..
Neden yüreğime bu işkence...
Bu çile...
Bitmeyen debdebe.. ..
Görmüyor musun hasreti nasıl çarpmakta
Nasıl çocuk gibi  yakarış var yüreğimde..
Ey gece şimdi sus ta beni dinle...
Şimdi tam gecenin ortasında konuşacağım sevgilimle.
Ey yarim..
Senden uzakta bir sensizlik tir çektiğim,
Birde gecenin gaybanalığı nefret ettiğim.
Ama ben seninle aşkınla öylesine güçlüyüm.
Binlerce yılın gecesi birleşse..
Daha bir şiddetle atarlar beni ateşine...
Ben razı oldum  ölmeye senin gözlerinde ,
Dolanmaya saçının tellerinde...
Çıkarıp kalbimi vermeyi  ellerine ..  
Yaşamayı ,yaşlanmayı seçtim seninle..
Dinle ey azgın.gaddar aciz gece..
Bu sana son sözüm..
Beni seyredeceksin..
Aşkımı seyredeceksin her gece.
Kıskançlıklar içinde.

Y.PAMUK
Aralık 2013

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

FAYDA GELMEZ İNAN ESKİ AŞKLARDAN

  Yok olduk mazinin kara deliğinde, Gözlerimizdeki İzler kayan yıldızlardan Kim kimi gömdü tarih dehlizlerine, Boşverdi gönlüm bütün hazlard...