17 Aralık 2013 Salı

KENDİ KENDİNE GÜLÜYOR MUSUN ?



Aklına ben düştüğümde ,

Kendi kendine gülüyor musun..
Zamansız ve mekansız..
İçinde uçurumlar beliriyor mu,
Her defasında kollarıma düştüğün.
ve
Bilerek kendini boşluğa bıraktığın.

O duyguyu yaşıyor musun  ?

Ben ulu orta özlüyorum seni
Öyle anlarda geliyor ki yüzün ,
O yakan gözlerin aklıma.
Yanaklarım gevşiyor usulca.
Gözlerimde gülen çocuklar.
Gönlümde uçan balonlar.
Önce kendiliğimden gülüyorum ,
Aklım senli .gönlüm senli.
Sonra kendime gülüyorum.
Gün ortasında bir deli.
Aslında böyle değildim de
Çıldırdı yüreğim son zamanlarda.
Sen içine girdin gireli..



Yasin PAMUK
Aralık 2013



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

FAYDA GELMEZ İNAN ESKİ AŞKLARDAN

  Yok olduk mazinin kara deliğinde, Gözlerimizdeki İzler kayan yıldızlardan Kim kimi gömdü tarih dehlizlerine, Boşverdi gönlüm bütün hazlard...