18 Aralık 2013 Çarşamba

KALDIM ARKADA :: BENİ UNUTMA::



Senin ellerinde kıvrılmak isterdim. 
Kimseden çekinmeden ,
Sokulmak sana,
Dalıp gözlerinde ulu orta.
Bırakmak kalbimi avuçlarına..

Her geçen zaman daha güzelsin..
Belki çekilmezim.. 
Tez canlı. yada heyecanlı.
Bunun sebebi sen,  bana özelsin.

Şu saçlarını görünce gözüm.
Nasihatlerin olur mu çözüm.
Aşık dediğin adam yanar durur da.
Ne söner. nede kül tutar közüm.

Sen geldin ruhumun baharı geldi.
Bir değdin yüreğim arşa yükseldi.
Ben kim idim ki mucizem sendin.
Ben seni sevdikçe dünya düzeldi.

Bakışına roma değil. cihan yakılır.
Bir çift sözüne candan geçilir.
Karanlığım kalmaz nurun saçılır.
Sen gelmişsin canım içim açılır..

Şiirler biter mi böyle ahuya,
Vakit geç oldu da herkes uykuda.
Bir ben derdinle kaldım arkada
Ne olur sende beni unutma..

Y.PAMUK
Aralık 2013

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

FAYDA GELMEZ İNAN ESKİ AŞKLARDAN

  Yok olduk mazinin kara deliğinde, Gözlerimizdeki İzler kayan yıldızlardan Kim kimi gömdü tarih dehlizlerine, Boşverdi gönlüm bütün hazlard...