25 Mart 2020 Çarşamba

HAİN GECE



HAİN GECE...

Göremediğim bir gecenin hainliği sarmıştı her yanı,
Sen yoktun.
Seni arayan gözlerim yorgun sığınmışken yuvasına,
Ben buradaydım ama sen yoktun.
Şimdide aksın istiyordum hiç durmadan,
Seni bana kavuşturacak olan zaman.
Bir tek oydu dostum
ve
Bir tek oydu karşılıksız seni bana kavuşturan.
Hint fakiri yatağım,
Döşeksiz ranzam.
Kurşun ağırlığında yorganım
ve
Kutup soğuğundaydı odam.
Böyle biçare,
Sen miydin beni İlk akşamdan,
Acılarımla yalnız bırakan.
Olsun ya,
Alışmıştım hasretinle yanmaya,
Garibanlığımın kahvaltısıydı yaşam,
Bir lokma gözlerin vardı hayalimde,
Bir lokma kapkara tavan,
Gerisi katıksızdı,
Gerisi yavan.


Yasin PAMUK

2 yorum:

FAYDA GELMEZ İNAN ESKİ AŞKLARDAN

  Yok olduk mazinin kara deliğinde, Gözlerimizdeki İzler kayan yıldızlardan Kim kimi gömdü tarih dehlizlerine, Boşverdi gönlüm bütün hazlard...