16 Ocak 2014 Perşembe

SENİ DÜŞÜNÜNCE...


Seni düşününce,
Masmavi oluyorum, 
Okyanuslar kadar engin ve derin.
Yakan sıcaklarda umutlarım diri, umutlarım serin.
Yeşilin her çeşidini giyiyorum,
Yaprak, yaprak senden oluşan ormanlar.
İçimde cıvıl, cıvıl kuşlar.
Huzurun tam ortasında, suskun yarı gecede gözlerin.
Ruhumun can damarında, Nefesinle karışık yangın, yangın sözlerin.
Atmosfer gibi kalbimi kuşatan, Gönül kervanında bana ait duygular.
Doğum vakti gelmiş, sevdama dair, aşkına dair o olağanüstü sancılar .
Seni düşününce.
Kainatta yapayalnız kalıyor dünya,
Bir ben oluyorum Dünya da, Kainat senli kalbimde en kısa rüya.
Yüzyıllar öncesinden Ey Sevgilim bilemedim nasıl seninle doluyum yar.
Bedenim özgürlükten çıldırmış, ama ruhumda , Kalbimde sana dair tutsaklığım var.
Seni düşününce...
Bilsen benim halim nice...
Ne gündüzüm gün,
Nede gecem gece..
EY SEVGİLİM
Seni düşününce...

Yasin PAMUK
Ocak 2014




 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

FAYDA GELMEZ İNAN ESKİ AŞKLARDAN

  Yok olduk mazinin kara deliğinde, Gözlerimizdeki İzler kayan yıldızlardan Kim kimi gömdü tarih dehlizlerine, Boşverdi gönlüm bütün hazlard...