20 Mart 2013 Çarşamba

OYSA BEN

 

                                                            OYSA BEN



                                                          BANA
                                                          İHTİYACIN OLDUĞU İÇİN
                                                          SEVİYORUM DEMİŞTİN.
                                                          OYSA BEN
                                                          SEVDİĞİN İÇİN
                                                          İHTİYAÇ DUYMANI İSTEMİŞTİM.

                                                              YASİN PAMUK
                                                                                        20,03,2013

2 yorum:

  1. İşte Brezilya'da
    bu çiçek denir
    "Kusursuz Aşk"
    iletir
    dil
    Kalp

    ***************
    here in Brazil
    this flower is called
    "Perfect Love"
    ..Flowers transmits the language of heart :)

    YanıtlaSil
  2. I am so sory Dear Eid
    ı see late.
    thank you for comment

    yasin

    YanıtlaSil

FAYDA GELMEZ İNAN ESKİ AŞKLARDAN

  Yok olduk mazinin kara deliğinde, Gözlerimizdeki İzler kayan yıldızlardan Kim kimi gömdü tarih dehlizlerine, Boşverdi gönlüm bütün hazlard...